Szolgáltatások vállalkozásoknak

Tréningek, képzések

Üzleti tréningeket képzéseket elsősorban a KKV szektorban tevékenykedő cégek számára nyújtok. A cég szervezeti és működési sajátosságait figyelembe véve, a cégvezetéssel folytatott egyeztetést, konzultációt követően kerül véglegesítésre az igényfelmérés, így a képzések tematikájának összeállítása a cég igényeire szabott. Szükség és igény esetén az előzetes igényfelmérés részeként az alkalmazottakkal, illetve középvezetőkkel is folytatok interjúkat, vagy coaching ülést annak érdekében, hogy a képzés minél inkább a körbehatárolt problémák valódi kezelésére irányuljon.

A tréningek, képzések anyagait magam állítom össze és fejlesztem.

Képzési területek:

  • Hatékony munkaszervezés tréning
  • Együttműködés fejlesztő tréning
  • Vezetői tréning
  • Konfliktuskezelés
  • Rezíliencia
  • A cég által meghatározott egyedi igények

COACHING (Business Coaching)

Egy vállalkozás sikerében rendkívül sok tényező játszik szerepet. A szakmai és pénzügyi eredmények legtöbbször jól megfoghatóak, és sokféle módon, objektíven mérhetőek. Ugyanakkor egyre nagyobb hangsúlyt kapnak azok a soft tényezők, melyek nehezen mérhetőek, nehezen megfoghatóak, mégis nélkülözhetetlenek a sikerhez.

Ilyen tényezők: a vízionálás képessége, bizalom, hit, együttműködés, empátia, odafigyelés, megfelelő kommunikáció, motiváció, célkitűzés, fókuszálás stb. A business coach azoknak a tényezőknek a feltárásában segít, melyek jelen vannak ugyan a szervezetben, – és így hatnak a működési folyamatokra is – de nehezen beazonosíthatóak, és mérhetőek (pl. motiválás hiánya, agresszív kommunikáció, delegálás hiánya stb.).

Tanácsadás

  • Vezetési tanácsadás, vezetőfejlesztés
  • Tanácsadási folyamat keretében az adott szervezet komplexen fejlesztendő folyamataira nyújtok megoldási javaslatot (Pl. szervezeti átalakulás, folyamatszabályozás)
  • A probléma jellegétől és volumenétől függően személyes egyeztetések, egyéni interjúk, konzultációk, dokumentum elemzések képezik a tanácsadás alapját
  • A tanácsadási folyamat lezárásaként részletes elemző tanulmányt készítek a megrendelő számára
  • Igény esetén időszakos visszamérést, után követést biztosítok (pl. szervezeti átalakulás, folyamat szabályozás hatékonyságának nyomon követése)
A TeamGuide viselkedéselemzés (a PersonalGuide viselkedéselemzés céges változata) segít egy objektívebb, és pontosabb képet adni a vezetőről/kollégáról, így iránymutatóként szolgálhat a cégvezetés számára.

Mikor javasolt a TeamGuide elemzést igénybe venni?

  • Komplex szervezetfejlesztési folyamatok részeként (pl. munkakörök átstrukturálásánál)
  • Külső, új munkaerő felvételekor
  • Alkalmazottból vezetővé válás esetén
  • Vezetőfejlesztés céljából
  • Cégen belüli átszervezés esetén
  • Munkavállalók motiválása céljából
  • Ha a kiégés gyanúja merül fel
  • Stb.

Mit érdemes tudni az elemzésről?

  • Az elemzés több tucat viselkedési jellemzőt mér
  • Beazonosítja az egyéni súlyponttól markánsan eltérő érvényesülési faktorokat (erősségek) és kockázati faktorokat (gyengeségek, fejlesztendő területek)
  • Az elemzés nem a statikus állapotra fókuszál, hanem arra, hogy a viselkedési jellemzők alapján a jövőben mi prognosztizálható
  • 15 oldalas személyre szabott szöveges kiértékelés a rejtett viselkedési  automatizmusokról
  • Megoldásfókuszú cselekvési terv a jövőbeni változtatások érdekében
  • Az elemzés számszerű mutatói és grafikus megjelenítése már önmagában erőteljes hatású információval bír

Az elemzésre fordított kiadás megtérül, mert ennek eredményeként csökkenhet a fluktuáció mértéke, megelőzhetőek a folyamatos személycserével járó pluszköltségek.

A TeamGuide Viselkedéselemzés tartalma:

  • TeamGuide Viselkedésanalízis vezetői modul
  • kb. 60 perces vezetői konzultáció a viselkedéselemzésről
  • 15 oldalas részletes, személyre szabott szövegezésű elemzés PDF-ben

Komplex szolgáltatás

Elsősorban a KKV szektorban tevékenykedő cégek számára komplex szolgáltatási csomagot tudok nyújtani. A komplexitás megmutatkozik szemléletmódomban is. Egy-egy probléma elszigetelten történő megoldása nem biztos, hogy célravezető, hiszen a működési folyamatok összefüggenek egymással. A problémák több oldalról történő megközelítése lehetőséget kínál arra, hogy a valódi problémák valódi gyökereit sikerüljön feltárni, és ennek megoldásán munkálkodni.

Mitől komplex a szolgáltatás?
  • Szakmai kompetenciáim (jog szakokleveles közgazdász, tréner, caoch, viselkedéselemző)
  • Szakmai tapasztalat (közszférában, multi és KKV szférában, pénzügyi vezetői tapasztalat, projekt menedzsment tapasztalat, tréneri és coach tapasztalat)
  • Szolgáltatások komplexitása (Tanácsadás, tréning, képzés, coaching, vezetőfejlesztés, folyamatszabályozás)